Tekniska problem med systemstöd för leverantörer

Har du som leverantör problem med KA webbstöd eller Mina sidor fristående aktörer kan du rapportera dem här.

Rapportera ett tekniskt problem

När du som leverantör av arbetsmarknadstjänster har tekniska problem i systemstödet eller på Mina sidor fristående aktörer kan du rapportera dem till oss.

Formulär för att rapportera tekniskt problem

Vissa fält är obligatoriska att fylla i.

Vad gäller problemet? (obligatorisk uppgift) * (obligatorisk)
Vad gäller problemet? (obligatorisk uppgift)











Filformat som du kan bifoga: doc, jpg, pdf, png, zip, docx, txt, gif, ppt, pptx, jpeg. Filen får vara max 12 MB. Filen rensas om du klickar på Skicka men har missat att fylla i alla obligatoriska fält. Då måste du bifoga filen på nytt.
Vi behöver dina kontaktuppgifter för att kunna återkoppla till dig.  * (obligatorisk)
Vi behöver dina kontaktuppgifter för att kunna återkoppla till dig.

Hantering av personuppgifter

När du fyller i formuläret sparar Arbetsförmedlingen dina kontaktuppgifter. Vi gör detta bland annat för att kunna kontakta dig i ärendet. Här kan du läsa mer om hur vi hanterar dina personuppgifter och vilka rättigheter du har:

Så hanterar vi dina personuppgifter

Tänk på att

Alla uppgifter du skickar till oss blir en allmän handling. Genom handlingsoffentligheten ges allmänhet rätt att ta del av allmänna handlingar, med undantag för de uppgifter som ska sekretessbeläggas.