Lämna klagomål på annan leverantör

Har du som leverantör klagomål på en annan leverantör?
Vi vill gärna veta!

För dig som är leverantör och vill lämna ett klagomål på andra leverantörer

När vi har tagit emot ditt klagomål gör vi en bedömning av ditt ärende. Möjligheten till återkoppling beror på ärendets karaktär.

Om du i stället vill lämna förbättringsförslag eller synpunkter på Arbetsförmedlingens verksamhet använd i stället vårt formulär för synpunkter:

Lämna dina synpunkter

Alla fält är obligatoriska att fylla i.







Filformat som du kan bifoga: doc, jpg, pdf, png, zip, docx, txt, gif, ppt, pptx, jpeg. Filen får vara max 12 MB. Filen rensas om du klickar på Skicka men har missat att fylla i alla obligatoriska fält. Då måste du bifoga filen på nytt.
Vi behöver dina kontaktuppgifter för att kunna återkoppla till dig. (obligatoriskt fält) * (obligatorisk)
Vi behöver dina kontaktuppgifter för att kunna återkoppla till dig. (obligatoriskt fält)

Hantering av personuppgifter

När du fyller i formuläret sparar Arbetsförmedlingen dina kontaktuppgifter. Vi gör detta bland annat för att kunna kontakta dig i ärendet. Här kan du läsa mer om hur vi hanterar dina personuppgifter och vilka rättigheter du har:

Så hanterar vi dina personuppgifter

Tänk på att

Alla uppgifter du skickar till oss blir en allmän handling. Genom handlingsoffentligheten ges allmänhet rätt att ta del av allmänna handlingar, med undantag för de uppgifter som ska sekretessbeläggas.