Telefon och chatt
Med anledning av coronaviruset
Vi håller dig uppdaterad om hur coronaviruset påverkar dig som är arbetssökande. Undvik att besöka våra kundtorg och servicekontor i den mån det går. Vill du nå oss är chatten snabbaste sättet men många svar hittar du direkt på vår webbplats.
Enklaste sättet att få svar snabbt är att ställa din fråga till vår chattbot. Du kan också ange ett sökord i Vanliga frågor och svar och snabbt få information på vanliga allmänna frågor.
Ställ en enkel fråga
få snabbt svar
Öppet dygnet runt
Chatt
Öppet måndag–fredag: 8–16
Vanliga frågor just nu
Det här kan du få hjälp med i ditt personliga ärende
Vid frågor om ditt personliga ärende kan du ringa eller chatta med en arbetsförmedlare. För att få hjälp med ditt personliga ärende behöver du logga in med e-legitimation (till exempel mobilt bank-id). Du kan få:
- hjälp med att använda våra digitala tjänster, till exempel när du ska skriva in dig,
- svar på frågor om program, utbildningar och andra stöd,
- råd om hur du väljer yrke, hittar jobbet eller skriver en jobbansökan.
Tänk på att du inte kan ställa frågor om ditt personliga ärende till chattboten.
För tillfället kan du inte mejla dina frågor till oss. Använd chatten istället så får du snabbt svar.
Andra kontaktvägar
Våra kontor
Öppettider, adresser, lokala aktiviteter.
Stöd vid telefonsamtal
Texttelefon, bildtelefon eller Teletal som stöd när du ringer oss.
Teknisk support
Hjälp med webbplatsen och våra digitala tjänster.