Växel och huvudkontor

Kontaktvägar till huvudkontoret, registrator, beställa allmänna handlingar.

Telefonväxel

Om du söker en viss person som jobbar hos oss, ring vår telefonväxel.

0771–60 00 00

Öppettider: Måndag–fredag 8–16.

Avvikande öppettider

  • Nyårsdagen: Stängt
  • Trettondagsafton som infaller måndag-fredag: 8-12
  • Trettondag jul: Stängt
  • Skärtorsdag: 8-14.30
  • Långfredagen: Stängt
  • Påskafton: Stängt
  • Påskdagen: Stängt
  • Annandag påsk: Stängt
  • Valborgsmässoafton: 8-14.30
  • Första maj: Stängt
  • Kristi himmelsfärdsdag: Stängt
  • Pingstafton: Stängt
  • Pingstdagen: Stängt
  • Nationaldagen 6 juni: Stängt
  • Midsommarafton: Stängt
  • Midsommardagen: Stängt
  • Dagen före Alla helgons dag: 8-12
  • Alla helgons dag: Stängt
  • 23 december som infaller på en torsdag: 9-12
  • Julafton: Stängt
  • Juldagen: Stängt
  • Annandag jul: Stängt
  • Nyårsafton: Stängt

Huvudkontor

Besöksadress: Elektrogatan 4 i Solna

Postadress: 113 99 Stockholm

Godsmottagning: Cirkusgränd 10 i Solna

Organisationsnummer: 202100-2114

E-post registrator

Ta del av allmänna handlingar

Du kan beställa kopior av allmänna handlingar. Fyll i och skicka din beställning.

Fyll i din beställning

Fyll i uppgifterna i formuläret nedan om du vill att vi skickar handlingarna per e-post eller post. Dina kontaktuppgifter behöver vi för att kunna sända dig handlingarna, och för att ställa eventuella följdfrågor om din beställning. Om du har skyddade personuppgifter ska du inte använda detta formulär.

Om handlingarna omfattas av sekretess skickas de alltid i pappersform till din folkbokföringsadress.

Arbetsförmedlingen tillämpar avgiftsförordningen. Om din beställning omfattar 10 sidor eller mer tar vi ut en avgift.

Vill du vara anonym?

Då kan du beställa handlingarna per telefon. Du får läsa eller hämta kopior av handlingarna på vårt huvudkontor. Ring 0771-60 00 00 och be att få prata med en registrator. Registraturens öppettider är måndag–fredag 9–12.







Ange så detaljerat som möjligt uppgifter om handlingen/ärendet som du begär ut. Exempelvis ärendenummer, årtal, typ av handling och namn. Om handlingen du begär rör dig själv, lämna ditt personnummer så går det snabbare.
Vi behöver registrera dina kontaktuppgifter om du vill att vi ska återkoppla till dig. * (obligatorisk)
Vi behöver registrera dina kontaktuppgifter om du vill att vi ska återkoppla till dig.

Kontakt för myndigheter

Telefonnummer för myndigheter, kommuner och arbetslöshetskassor som vill ha handlingar utlämnade av oss. Handläggare för ekonomiskt bistånd på kommuner kan hämta uppgifter via vår tjänst AFLI.

För myndigheter: 0771-717 717

Öppettider: Måndag-fredag 8-16

Andra kontaktvägar

Telefon och chatt

Få hjälp med ditt personliga ärende, allmänna frågor.

Press

Presskontakter, pressjour.

Stöd vid telefonsamtal

Texttelefon, bildtelefon eller Teletal som stöd när du ringer oss.