Systemstöd

Du hanterar hela processen i vårt systemstöd: företagsinformation, handlingar som rör arbetssökande och begära ersättning samt Mina sidor för fristående aktörer.

Användarstöd KA-webbstöd

Det gemensamma användarstödet gäller alla externa aktörer, oavsett vilken arbetsmarknadsutbildning eller arbetsförmedlingstjänst ditt företag jobbar med. Du hittar bland annat information om inloggning, behörigheter och hur du hanterar företagsinformation.

Användarstöd KA-webbstöd

Användarstöd Mina sidor fristående aktörer

Du som är ansvarig behörighetsadministratör får en länk, via e-post, som går till inloggningssidan för ”Mina sidor för fristående aktörer”. Du loggar in genom att använda BankID/ Mobilt BankID och kan sedan lägga upp personalkonton för medarbetare inom din organisation.

Användarstöd Mina sidor fristående aktörer Powerpoint, 21 MB.

Behörighet till systemstödet

Du behöver underteckna ett avtal för att få behörighet till systemstödet för leverantörer.

Avtal om behörighet till webbstödet att skriva ut och underteckna Pdf, 395 kB.

Tekniska problem med sytemstödet

 Använd formuläret för att rapportera problem med KA webbstöd eller Mina sidor för fristående aktörer. Till exempel vid problem med att logga in, din behörighet eller registrering av uppgifter.

Rapportera problem med sytemstödet (formulär)

Vid akuta problem kan du ringa oss på telefonnummer 0771-717 717 måndag-fredag klockan 8-16.