Systemstöd

Du hanterar hela processen i vårt systemstöd: företagsinformation, handlingar som rör arbetssökande och begära ersättning samt Mina sidor för fristående aktörer.

Användarstöd KA-webbstöd

Det gemensamma användarstödet gäller alla leverantörer, oavsett vilken arbetsmarknadsutbildning eller arbetsförmedlingstjänst ditt företag jobbar med. Du hittar bland annat information om inloggning, behörigheter och hur du hanterar företagsinformation.

Användarstöd KA-webbstöd Powerpoint, 11 MB.

Användarstöd för mina sidor för fristående aktörer

Du som är ansvarig behörighetsadministratör får en länk via e-post som går till inloggningssidan Mina sidor för fristående aktörer. Du loggar in genom att använda bank-id och kan sedan lägga upp personalkonton för medarbetare inom din organisation.

Användarstöd behörighet och administration, Mina sidor fristående aktörer Powerpoint, 3 MB.

Behörighet till systemstödet

Du behöver underteckna ett avtal för att få behörighet till systemstödet för leverantörer.

Avtal om behörighet till webbstödet att skriva ut och underteckna Pdf, 395 kB.

Tekniska problem med systemstödet

Använd formuläret för att rapportera problem med KA webbstöd eller mina sidor för fristående aktörer. Till exempel vid problem med att logga in, din behörighet eller registrering av uppgifter.

Rapportera problem med systemstödet (formulär)

Vid akuta problem kan du ringa oss på 0771-717 717 måndag-fredag klockan 8-16.